duminică, 24 mai 2020

Vrau un playlist nou

Mii dor de vara 2014 cind l-am cunoscut pe    Coldplay,
  Nico & Vinz,
  Lost Frequencies,
  pe Duke dumond - I Got U că cind ma uitat la videoclip visam cu ochii deschisi,
  pe Calvin Harris - Summer, într-adevăr a fost cintecul verii și nu doar în acel an
P. S. Nu demult am aflat ca în acest videoclip sa film și Jason Statham actorul meu preferat pe atunci
  pe John Newman,
  Mr. Probz,
  Tove Lo
  Mike Posner - I Took A Pill In Ibiza 😍 Aveam o piesă preferată nici nu reușeam sa ma plictisesc de ea și apăreau alte piese, multe piese preferate în acelaș timp, pur și simplu ORGAZM
  Sia,
  LP,
  Felix Jaehn,
  Cheat Codes - SEX 😏
  Alexander Rybak - Kotik  😀 Но для тебя, я сдвину горы, осушу моря, мой котик, котик, котик, котик
 Lidia Buble - Noi Suntem La Fel 🤐
  Wiz Khalifa,
  The Weeknd,
  Avicii,
  Flo Rida,
  Ed Sheeran, 😊
  Bob Singlar și mulți alții..
După muzica care o ascultam și cind am intilnit acest playlist, parca ma simțeam într-o alta lunea. Nustiu, duc dorul de starea care o aveam atunci.

Cred ca sunt foarte norocos ca am avut ocazia sa intilnesc oameni minunați, sa petrec momente de neuitat.


                             Mulțumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu